Híreink

A miniportál CMS a SimplYPortal CMS tartalomra kihegyezett és továbbfejlesztett változata. Kifejezetten egyszerû és gyors benne a tartalom szolgáltató weblapok létrehozása és a tartalom karbantartása.

Olvasson tovbb >>
Elkészült a BalanszTransz Kft. költöztetéssel, közúti fuvarozzással foglalkozó szolgáltatásokat bemutató weboldala.

Olvasson tovbb >>
Az alábbi videón egy egyszerû menüpont létrehozását nézheti meg. Ha tõlünk bérel webáruházat, önnek is ilyen egyszerû lesz ezt megtenni, de bármikor szívesen segítünk is benne.




Olvasson tovbb >>
Az alábbi videón egy menüpont háttérképének módosítása nézhetõ meg, a beépített stíluslap szerkesztõ alkalmazás használatával. A rendszer CSS szerkesztõje úgy van kialakítva, hogy a változások azonnal láthatóak legyenek az oldalon, miközben minimális kézi szerkesztésre van benne szükség.



Olvasson tovbb >>

Ezt a mintát a http://www.puha.hu oldalon regisztrált webáruházában szabadon alkalmazhatja az Impresszum létrehozásakor.

Ez a minta átalakítás után szabadon felhasználható ügyfeleink webáruházának impresszumába, mely impresszumot kötelezõ kitölteni.

További információkat és jogszabályokat az Infokommunikációs államtitkárság honlapján találhat, aktuális hírekrõl ott tájékozódhat.

(http://www.ekk.gov.hu/hu/e_kereskedelem)

A mintát alakítsa át saját termékkörére és webáruháza mûködésének megfelelõen. A megfelelõ részeket törölje vagy írja át, valamint feltétlen kérje ki jogásza véleményét.

Az LLS Kft. semminemû felelõsséget nem vállal ezen dokumentum tartalmára, az csak útmutatóként szolgálhat!

A dokumentumot pdf formátumban is letöltheti. Ajánlhatja ismerõseinek is hátha valaki hasznosítani tudja.
Olvasson tovbb >>

Ön is rengeteget gondolkodott már azon, hogy mi az a tevékenység, amelybõl mindig meg lehetett élni?

Több dolog is eszébe juthatott most ha elgondolkodott (nekem is egy olyan dolog jutott az eszembe ami egy ilyen oldalon nem túl szalonképes :) ), de ezek közül az egyik bizonyosan a kereskedelem.


Kereskedõk mindig is voltak és mindig is lesznek, csak a "wwwilág" változott az évszázadok, évezredek folyamán.

(A tárgyakat, terményeket már a pénz megjelenése elõtt is cserélték az emberek egymás közt, majd ezt a cserekereskedelmet felváltotta a pénz közbeiktatásával történõ csere.)

Most az évezred elején pedig, az internet ilyen mértékû elterjedésével a kereskedelem egy része is áttevõdött a világhálóra érthetõ okokból. Most úgy néz ki, hogy ez egy olyan folyamat ami nagyon beindult.



Hátrányai, és azok elõnnyé kovácsolása

(ez nem sok van, de azért a felhasználókat még mindig visszatartja néhány dolog attól, hogy mindent a neten vegyenek meg):

Nem minden terméket lehet az interneten eladni.

  • Az áruja eladhatóságának kipróbálására a webáruház bérlés a megoldás, kicsi induló költséggel kipróbálhatja, hogy termékeit mennyire hajlandóak az emberek a neten keresztül megvásárolni. Azonban a saját domain név használata ajánlott bérlés esetén is!

Többnyire a vásárlót terheli a szállítási költség.

  • Ezen úgy segíthet például, ha a bizonyos kosárba rakott érték után a kiszállítás ingyenes, vagy valamivel kisebb árréssel dolgozik (Ha már úgyis kisebb az üzemeltetés költsége, ne tegye rá az árakra. Azonban ki kell tesztelni, hogy mekkor veszteséget jelent az árut át nem vevõ vásárlóknak kiküldött termékek szállítási költsége.).

A világháló igen "kusza" szerkezet. Ha Ön teljesen általános termékeket árul, megfelelõ marketing, keresõ optimalizálás, reklám nélkül nehezen találják meg pont az Ön boltját, a konkurenciáról már nem is beszélve!

  • Megoldás: olyan termékek árusítása, melyek a piacon elég egyediek, másnál nem kaphatók. Széles választék esetén különbözõ eladási csatornák létrehozása, hogy az Ön látogatói pont az Ön áruházában találják meg az áhított terméket, míg a konkurenciánál csak keresgélnek. Nagyon részletes és egyedi leírások, jó minõségû és nagy méretû képek feltöltése a termékekrõl, melyek a felhasználói élményt és bizalmat fokozzák, és a keresõ optimalizálást is elõsegítik (ugyanis a keresõk is a minõségi tartalomra hajtanak, bárki bármit mondjon).
  • Fizetett hirdetések alkalmazása a látogatók növelése érdekében, a Google AdWords rendszerének használata javasolt. Az AdWords-ben célzott hirdetések megjelenítése, nem túl általános kulcsszavakkal, hanem  adott termékre beállítva (Long Tail).

Az árut nem lehet megtapintani, megszagolni, kipróbálni.

  • Erre azonban a törvény is keresett megoldást, így a terméket a kereskedõ 8 napon belül köteles visszavenni és annak árát visszafizetni a vásárló részére, ha az neki nem megfelelõ.
  • Lehetõséget lehet adni adott esetben (nem túl nagy földrajzi távolságok esetében) a vásárlónak a személyes átvételre, akkor megtekintheti és kipróbálhatja a terméket. Ez a visszaküldési vagy nemfizetési arányt is tudja csökkenteni, mert hozzá kell tenni, hogy a megrendelõk akár 1/3-a is visszautasíthatja az áru átvételét, ami csökkenti a nyereséget.

A vásárlók bizalmatlansága, fõként újonnan indult áruházakkal szemben.

  • Ez tisztességes és gyors reagálásokkal és kiszolgálással (csakúgy mint a valós boltban) könnyedén szétoszlatható, valamint rengeteget segíthet az is ha minél több információt hoz a vásárló tudomására az Ön cégével, a szállítással elérhetõségével kapcsolatban, valamint informálja arról is vevõit, hogy "sorstársai" miként viszonyulnak az Ön áruházához.


Webáruházak forgalmának alakulása az utóbbi 3 évben (220%-os növekedés!)

A mellékelt grafikonon láthatj a webáruházak forgalmának alakulását az utóbbi 3 év leforgása alatt.

Ha jobban utánaszámol, ez 220%-os növekedést jelent, tehát ezévben még több vásárlóra lehet számítani.

Ugye nem szeretne kimaradni?

Amennyiben úgy érzi, hogy a hátrányokból Ön is képes elõnyöket kovácsolni, ez a "webshop biznisz" Önnek teremtetett, ne habozzon mint a szappan! Webáruház bérléshez kattintson a "Portál boszorkány"-ra és próbálja ki magát!

Olvasson tovbb >>
A css-editor.org egy olyan stíluslap szerkesztõ alkalmazás oldal, mellyel az újabb böngészõk alatt bármilyen program telepítése nélkül módosítható egy weboldal css-e. WYSWYG szerkesztõ felülettel. Csak rá kell kattintani a html elemekre, majd a css-ben megkeresi az illeszkedõ szabályt és azonnal lehet változtatni, miközben az oldalon is látható.

A használata teljesen ingyenes, az eredmény azonnal látható!
Angol és magyar nyelven is elérhetõ, csak a fõoldali nyelv kiválasztót kell átkattintani és a szerkesztõ doboz is azon a nyelven fog a behívott oldalon megjelenni.


Olvasson tovbb >>
Képzelje el, hogy nézegeti weboldalát és talál egy elírást, vagy egy ötlet jut eszébe, mellyel szeretné kiegészíteni azonnal a termék leírását, vagy csak módosítani akarja annak árát vagy a cikke szövegét.

Ekkor belép gyorsan egy adminisztációs felületre és megkeresi a cikket .......  módosítja ........ visszalép a weboldalra, megnézi milyen lett, hmmm még nem jó.
Újra admin ... keresés ...  módosítás ... megint az oldal és így tovább.
És akkor most képzelje el azt, hogy ezt lehet kényelmesebben is!

Olvasson tovbb >>
Az adminisztrációs felületen a funkciók csoportokba, azon belül modulokba rendezve érhetõek el.
Akár az Ön igényei szerint is kialakíthatunk modulokat, melyeket csak Ön és a kiadott felhasználói láthatnak.
Olvasson tovbb >>
Számítsa ki hány kalória van a tányérján, töltse fel kedvenc receptjeit legfrisseb portálunkon a Kalória táblázaton!
Használja Kalória Kalkulátorunkat!
Az oldal hiánypótló alkalmazásként készült. Sok oldalon vannak receptek, de azok tápértéke ismeretlen. Ez az alkalmazás segíthet a kiegyensúlyozottabb megfelelõbb tápértékû étrend összeállításában.
Olvasson tovbb >>
Varázsoljon magának egy új webáruházat!
Csak néhány kattintás!

Portál boszorkány itt

Pozitív Tulajdonságok:

  • A tartalmi elemek és termékek keresõoptimalizált linkeken érhetõek el.
  • Termékek és Tartalmak külön-külön tetszõleges mélységû kategóriafába sorolhatók.
  • A tartalmi elemek (például cikkek) további típusokba csoportosíthatók.
  • Minden egyes tartalom csoportnak egyedi tulajdonságok hozhatók létre.
  • A webáruház nagyon rugalmas, a termékekhez is tulajdonságokat lehet rendelni, melyek az adatlapon megjeleníthetõk. Például "Méret" ruháknál.
  • Ezek a tulajdonságok akár termékváltozatokként funkcionálhatnak, melyek a végsõ kiszámított árat befolyásolják!
  • A megjelenítés sablon szerkezetû, mely "Húzd és Ejtsd" módszerrel könnyedén módosítható.
  • Akár minden egyes terméknek és minden egyes cikknek egyedi külalak kölcsönözhetõ, a sablonokkal.
  • A stíluslap szerkesztése szintén "Wyswyg" módszerrel történhet. Stílus szerkesztõ módban például rákattint a termék nevére, módosítja annak színét és ugyanabban a pillanatban már látja is a változást!
  • Az adatok adatszerkesztõ módban a termék adatlapokon és a Cikkek oldalain dupla kattintással élõben az oldalon változtathatóak!
  • Ugyanezek az adatok az adminisztrációs felületen listaszerû megjelenítés mellett cellánként dupla kattintással módosíthatóak!
  • Modul szerkesztõ módban, az oldalt alkotó "dobozokat" szintén "Húzd és Ejtsd" módszerrel pozícionálhatja tetszõleges helyre. A modulok menüpontonként megjeleníthetõek vagy elrejthetõek!
  • A szállítási díjak sávjait több paraméter alapján megadhatja.
  • A cikkek tartalma egy excel fájlból feltölthetõ és módosítható!
  • A termékek és cikkek gyorsítótárazhatóak, így a felhasználóknka nagyon gyors megjelenítést eredményez.
Olvasson tovbb >>