Nem weboldalra vagy webáruházra van szükséged, hanem BEVÉTELRE! ( és 3+1 TITKOS Tipp )

Címlap Blog Nem weboldalra vagy webáruházra van szükséged, hanem BEVÉTELRE! ( és 3+1 TITKOS Tipp )

Neked még nincs weboldalad? Nem baj, nem is arra lesz szükséged, mert igazából nem egy céges bemutatkozást szeretnél, hanem egy új bevételi forrást ahonnan akkor is jönnek a megrendelések, amikor te alszol. Gondolkodj el ezen és be fogod látni, hogy így van!

Az oldaladon nem bemutatkoznod kell!Az oldaladon eladnod kell!Eladnod, egy terméket ami lehet hogy a te szolgáltatásod és nem például egy kézzel fogható házimozi!

Egy weboldal nem szabad hogy csak pénzt vigyen, ki kell termelje a költségét és plusz bevételhez kell juttasson téged! Az internet az csak egy média ahol reklámozol és ha jól reklámozol viszik a terméked vagy szolgáltatásod.

Ezt a pénztermelést akár a facebookon ingyen is elindíthatod, egy facebook oldal létrehozásával, majd rajongók gyűjtésével! Rajongók gyűjtéséhez használhatsz valami csalit például valamilyen ingyenesen letölthető infoterméket, e-bookot, de akár felajánlhatsz egy nyereményt is amelyet X darab like után kisorsolsz.

(Ilyen rajongó gyűjtő alkalmazást nálunk is találsz, ami ráadásul magyar nyelvű és persze ingyenes.)

A rajongókkal folyamatosan kommunikálni kell ahhoz, hogy vásárlóvá konvertálódjanak, az oldalad tartalmát folyamatosan frissíteni kell, hogy a látogatók visszatérjenek és az "agyukba beégjen" a céged neve, képe.

A jelenlegi trend azonban az, hogy van egy weboldal + facebook oldal kombinációd, melyet együttesen még hatékonyabban használhatsz pénztermelésre.
Figyelem! Nem kell mindenhol fizetni a weboldalért, rengeteg ingyenes szolgáltató van! Azonban ha saját domain  nevet (pl: www.valami-weboldal-link.hu) szeretnél, az mindenütt pénzbe kerül. Az magunk ellen szól ugyan, de ha tényleg egy nagyon egyszerűen, könnyen használható és teljesen ingyenes oldalt szeretnél, próbáld ki a google weboldalakat! (Vagy akár létre is hozzuk neked, minimális összegért.)

Hirdetésekkel megtöbbszörözheted az érdeklődőket, és megcélozhatod a célpiacodat! A hirdetés pénzbe kerül, de ha a befektetett összeg többszörösét vissza hozza, hát nem megéri?

A kulcsszó: teszt + mérés -> következmény Költséghatékonyság!

Van olyan ügyfelünk, akinek javasoltuk próbálja ki a google adwords-öt, mert neki az valószínűleg megfelelő lenne, és a google ad 15.000-,Ft ingyen kupont így kockázatmentes a teszt. A hirdetés nagyon bevált, minden napra jutnak ügyfelei! 1. titkos tipp: Az adwords hirdetés alatt jeleníts meg telefonszámot, akkor nem fog mindenki kattintani, hanem egyből rádcsörög!

Másik ügyfélnek nincs szüksége fizetett reklámra, a keresőoptimalizált weboldalával + facebook oldalával ugyanannyi látogatót szerez, mintha hirdetne. Neki maga weboldal a nyerő és az hogy szerepel a google map-on! 2. titkos tipp: Fizikai bolt esetében fontos a google map-on való regisztrálás a www.google.hu/helyek oldalra!

3. titkos tipp: ha szolgáltatásod van, nyugodtan használhatod az ingyenes apróhirdetési oldalakat, melyekről látogatóid és megrendelőid is lesznek, valamint a google keresési eredményei közt is hamar fel fogsz kúszni, ha sok rád mutató link van. Az apróhirdetési oldalakon felül, regisztrálj linkgyűjteményekbe is (akár újabbakba vagy kisebbekbe is!), mert így a pagerank értékedet hamar feltornázhatod.

És a ráadás (+1. tipp): azokon a linkgyűjteményeken és hirdetési oldalakon célszerű regisztrálnod, ahol a konkurencia linkjeit találtad! Főleg azokét kell meglesned, akik a keresőkben elöl helyezkednek el! Ezt a google-lel a következő beírásával lehet megtenni (mivel az összetett keresést elrejtették) pl: "link:www.konkurencia-weboldala.hu" ahol a link: után közvetlen be kell írnod a konkurens oldal címét.

Extra tipp, amire szerintem magadtól is rájöttél :) : Használd a google analitikát, hogy megtudd mi válik be legjobban!

Ha hasznosnak találtad ezt a jegyzetet, oszd meg ismerőseiddel, akiket érdekelhet!

Címkék: facebook, google

További képek

Szerző:
információk 1
Információk 2
Információk 3